Levervoorwaarden / Lieferbedingungen / Terms of Delivery

B2B-voorwaarden NL per 01-04-2024:

  • Bestellen reeds vanaf 1 stuk (muv Gusta breekbare artikelen) én geen minimale bestelwaarde;
  • Franco levering vanaf € 500 (NL, ex BTW);
  • Snelle levering via UPS of pallet transporteur, met track & trace code;
  • Afhalen in Zeeland (N-br) mogelijk;
  • Naast online betaling via de bekende betaalmethodes, is het bij ons na verificatie, ook mogelijk op rekening te betalen. Je ontvangt de factuur per mail. Betaalconditie: 14 dagen netto;
  • Artikelen welke onverhoopt niet op korte termijn leverbaar blijken te zijn, worden geannuleerd op de bestelling en niet in backorder gehouden;
  • Zakelijke bestellingen kunnen NIET geretourneerd worden, reclamaties o.b.v. breuk/kwaliteit graag mailen naar service@brand-depot.nl, gelieve afbeeldingen bij te voegen;
  • Op alle transacties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Let op: de artikelen van Walra en Byrklund mogen niet op platforms / plaza's, zowel B2B als B2C, (door)verkocht worden! De leverancier controleert hier streng op.

Let op: op de productpagina is de actuele levertijd vermeld, indien je meerdere artikelen bestelt, geldt de langste levertijd van een product uit je bestelling (we leveren bestellingen uitsluitend wanneer compleet).

De verzend- & handlingkosten zijn: 

Bestelwaarde  Verzendbijdrage
Pakket (max 2)
 < € 500,00€  15,00  
 > € 500,00Franco/gratis








Waarom UPS ?
Wij verzenden uitsluitend met UPS standard. Dat is een bewuste keuze, na jaren ervaring met andere partijen blijkt dit het beste te passen bij de uitstraling van ons merk en de beleving van onze klanten. Andere webshops kiezen voor het verwerken van de verzendkosten in de productprijzen en dan verzending "gratis" of tegen lage kosten aan te bieden; wij gaan voor eerlijke productprijzen en vragen een realistische bijdrage in de werkelijke verzendkosten (onze verzendkosten zijn hoger dan wij doorrekenen, het verschil nemen wij voor onze rekening).

We zijn ons ervan bewust dat deze pakketdienst wat duurder is dan andere aanbieders, daar staat tegenover minder breuk, minder verloren pakketten, tijdige, gegarandeerde levering en premium klantenservice.


Op een rijtje:

  • Snelle en zorvuldige bezorging met UPS;
  • UPS heeft een eigen internationaal netwerk,
    daardoor minder bezorgklachten, beschadigingen of verloren pakketten;
  • Track & trace via e-mail;
  • Geschikt voor privé én zakelijke adressen;
  • Persoonlijke klantenservice.

B2B-voorwaarden BE per 01-04-2024:

  • Bestellen reeds vanaf 1 stuk (muv Gusta breekbare artikelen) én geen minimale bestelwaarde;
  • Franco levering vanaf € 600 (BE, ex BTW);
  • Snelle levering via UPS of pallet transporteur, met track & trace code;
  • Afhalen in Zeeland (N-br) mogelijk;
  • Naast online betaling via de bekende betaalmethodes, is het bij ons na verificatie, ook mogelijk op rekening te betalen. Je ontvangt de factuur per mail. Betaalconditie: 14 dagen netto;
  • Artikelen welke onverhoopt niet op korte termijn leverbaar blijken te zijn, worden geannuleerd op de bestelling en niet in backorder gehouden;
  • Zakelijke bestellingen kunnen NIET geretourneerd worden, reclamaties o.b.v. breuk/kwaliteit graag mailen naar service@brand-depot.nl, gelieve afbeeldingen bij te voegen;
  • Op alle transacties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Let op: de artikelen van Walra en Byrklund mogen niet op platforms / plaza's, zowel B2B als B2C, (door)verkocht worden! De leverancier controleert hier streng op.

Let op: op de productpagina is de actuele levertijd vermeld, indien je meerdere artikelen bestelt, geldt de langste levertijd van een product uit je bestelling (we leveren bestellingen uitsluitend wanneer compleet).

De verzend- & handlingkosten zijn: 

Bestelwaarde  Verzendbijdrage
Pakket (max 2)
 < € 600,00€  20,00  
 > € 600,00Franco/gratis








Waarom UPS ?
Wij verzenden uitsluitend met UPS standard. Dat is een bewuste keuze, na jaren ervaring met andere partijen blijkt dit het beste te passen bij de uitstraling van ons merk en de beleving van onze klanten. Andere webshops kiezen voor het verwerken van de verzendkosten in de productprijzen en dan verzending "gratis" of tegen lage kosten aan te bieden; wij gaan voor eerlijke productprijzen en vragen een realistische bijdrage in de werkelijke verzendkosten (onze verzendkosten zijn hoger dan wij doorrekenen, het verschil nemen wij voor onze rekening).

We zijn ons ervan bewust dat deze pakketdienst wat duurder is dan andere aanbieders, daar staat tegenover minder breuk, minder verloren pakketten, tijdige, gegarandeerde levering en premium klantenservice.


Op een rijtje:

  • Snelle en zorvuldige bezorging met UPS;
  • UPS heeft een eigen internationaal netwerk
    daardoor
     minder bezorgklachten, beschadigingen of verloren pakketten;
  • Track & trace via e-mail;
  • Geschikt voor privé én zakelijke adressen;
  • Persoonlijke klantenservice.

B2B-Bedingungen DE ab 01.04.2024:

  • Bestellung bereits ab 1 Stück möglich (ausgenommen zerbrechliche Artikel von Gusta) und kein Mindestbestellwert;
  • Frachtfreie Lieferung ab € 600 (DE, exkl. MwSt.);
  • Schnelle Lieferung per UPS oder Palettenversand mit Sendungsverfolgungscode;
  • Neben der Online-Zahlung über die gängigen Zahlungsmethoden ist es nach Überprüfung auch möglich, auf Rechnung zu bezahlen. Sie erhalten die Rechnung per E-Mail. Zahlungsbedingung: 14 Tage netto;
  • Artikel, die unerwartet nicht kurzfristig lieferbar sind, werden von der Bestellung storniert und nicht zurückgestellt;
  • Geschäftskundenbestellungen können NICHT zurückgegeben werden. Reklamationen aufgrund von Bruch/Qualität bitte an service@brand-depot.nl mailen, bitte Bilder beifügen;
  • Auf alle Transaktionen sind unsere allgemeinen Geschäftsbedingungen anwendbar.

Beachten Sie: Die Artikel von Walra und Byrklund dürfen nicht auf Plattformen/Plazas, weder B2B noch B2C, weiterverkauft werden! Der Lieferant überprüft dies streng.

Beachten Sie: Auf der Produktseite ist die aktuelle Lieferzeit angegeben. Wenn Sie mehrere Artikel bestellen, gilt die längste Lieferzeit eines Produkts in Ihrer Bestellung (wir liefern Bestellungen nur komplett).

Die Versand- & Bearbeitungskosten betragen:

Bestellwert  Versandkostenbeitrag
Paket (max 2)
 < € 600,00€  20,00  
 > € 600,00Kostenloser Versand








Warum UPS?
Wir versenden ausschließlich mit UPS Standard. Das ist eine bewusste Entscheidung, nach jahrelanger Erfahrung mit anderen Anbietern hat sich dies als am besten geeignet für das Image unserer Marke und die Zufriedenheit unserer Kunden erwiesen. Andere Online-Shops wählen möglicherweise, die Versandkosten in den Produktpreisen zu verarbeiten und dann den Versand "gratis" oder zu niedrigen Kosten anzubieten; wir setzen auf faire Produktpreise und bitten um einen realistischen Beitrag zu den tatsächlichen Versandkosten (unsere Versandkosten sind höher als die, die wir berechnen, die Differenz tragen wir).

Wir sind uns bewusst, dass dieser Paketdienst etwas teurer ist als andere Anbieter, dafür gibt es weniger Bruch, weniger verlorene Pakete, pünktliche, garantierte Lieferung und hochwertigen Kundenservice.


Auf einen Blick:

  • Schnelle und sorgfältige Lieferung mit UPS;
  • UPS hat ein eigenes internationales Netzwerk
    dadurch
     weniger Zustellprobleme, Beschädigungen oder verlorene Pakete;
  • Sendungsverfolgung per E-Mail;
  • Geeignet für private und geschäftliche Adressen;
  • Persönlicher Kundenservice.

B2B terms of delivery EU countries (not Belgium/Germany) as of April 1st, 2024:

  • Important: you need to request a quote for shipping costs first;
  • Ordering starts from 1 piece (excluding fragile items from Gusta) and no minimum order value;
  • Fast delivery via UPS or pallet carrier, with track & trace code;
  • Items that are unexpectedly not available for immediate delivery will be canceled on the order and not held in backorder;
  • Business orders cannot be returned, claims based on breakage/quality please email to service@brand-depot.nl, please attach images;
  • Our terms and conditions apply to all transactions.

Please note: Items from Walra and Byrklund may not be (re)sold on platforms/plazas, both B2B and B2C! The supplier strictly monitors this.

Please note: The current delivery time is stated on the product page, if you order multiple items, the longest delivery time of a product in your order applies (we only deliver orders when complete).

PLEASE FOLLOW PROCEDURE BELOW FOR B2B DELIVERY TO EU COUNTRIES 
(NOT APPLICABLE FOR BELGIUM, GERMANY)


Step 1:

    • Consult our B2B website www.brand-depot.nl for our complete assortment, you can also place the order directly in this webshop. 

      Please do not forget to first log in to your account !

    • At the checkout page or in the shopping cart, request a quotation, please select your country first. The option "shipping quotation € 0,00", will be shown.

    • Please confirm the order by paying online ór select the Payment by invoice option, if you want to request a quotation for the total order amount including shipment to an address within your EU country.

    • Please ignore the VAT amount stated, we will send a quotation for Intra-community delivery (0% VAT), please do not forget to send us your valid VAT number.

Step 2:
After receipt of your (online) order, we will make an accurate estimation of the shipping cost and send you a quotation for the total order, including shipment.

Step 3:
After acceptance of our quotation you will receive an invoice (VAT free with valid VAT number) with payment link to settle the amount invoiced for the shipping costs ór an invoice for the total amount of the order, including shipping (if the option payment by invoice was selected).

Step 4:
After receipt of your payment, we will ship the goods within 2-4 working days. You will receive a track & trace link, if shipped by our postal carrier/shipping company (UPS or pallet carrier).

Please note our general business conditions:

    • You can order per piece, except for breakable goods;
    • There is no minimum order quanitity;
    • Payment in advance, shipment after receipt of payment only;
    • You can also arrange shipment yourself, your forwarder/postal carrier can make an appointment to pick up the shipment at our warehouse;
    • No returns accepted, if there is damage please contact our customer service;
    • Backorders and missing goods will not be (re)delivered, but will be refunded;
    • Damages are risk of customer, limited to 5% of the total order value. If there is more damages, we will refund the purchase amount of these goods (> 5%).

Je bestelling kan afgehaald worden in ons magazijn (let op, geen showroom of fysieke winkel). Kies op de afrekenpagina voor "afhalen", dan worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Je ontvangt van ons bericht wanneer de bestelling afgehaald kan worden.

KPM e-commerce B.V.
Hogeweg 18
5411 LV  Zeeland (N-br)
Afhaaltijden: maandag - vrijdag van 09:00 tot 17:00u.

Je kan de status van je bestelling volgen via de e-mail berichten die je van ons ontvangen hebt. Hierbij kun je zien wanneer je pakket aangemeld is bij DHL, je verzending verwerkt wordt bij DHL, je pakket onderweg is en wanneer je pakket bij jou thuis bezorgd wordt. Uiteraard kan je ons ook even mailen of bellen met vragen omtrent de leverstatus.

         

Voor het afrekenen van je bestelling bieden wij je diverse betaalmethoden. Alle betalingen lopen via een tussenpartij, Pay.nl.
De methoden online bankieren en creditcards gaan via Pay.nl, altijd veilig en betrouwbaar, welke optie je ook kiest.

De belangrijkste betaalmethoden bij KPM e-commerce zijn:

    • Ideal
    • Paypal
    • Creditcard VISA/Mastercard
    • Afterpay - betalen na ontvangst
    • Bancontact (België)
    • Giropay (Deutschland)
    • Af factuur / op rekening (14 dagen netto)

Onze algemene voorwaarden vind je hier


🍪 Cookie instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring op onze website krijgt.